Alla inlägg den 6 september 2014

Av Tuva Lantz - 6 september 2014 15:04

Hej! Nu har jag precis kommit hem från den första konfahajken! Det har varit jätte roligt förutom att jag fick en allergisk reaktion på något ja vet inte riktigt vad det var, det kanske var mögel eller nått men det var iallafall jätte roligt och när jag kom hem träffade jag mamma som precis kommit hem från Köpenhamn, hon hade köpt två böcker till mig, den ena var uppföljaren på boken jag läser nu och den andra var förr eller senare exploderar jag. Jag såg den filmen och jag grät som en liten bäbis! Det bar helt sjukt va mycket ja grät!! Så jag är jätte taggad att läsa boken, hoppas verkligen att den är lika bra som filmen!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej! Jag heter Tuva och jag är 14år gammal. På fritiden brukar jag titta på tv-serier, läsa, sjunga, dansa mm. På min blogg kommer jag skriva om lite allt möjligt så vill ni veta får ni läsa.
följ mig på instagram @tuvaloo

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards