Alla inlägg under december 2013

Av Tuva Lantz - 26 december 2013 22:35

Hej! Nu håller jag på att packa det sista till nyårslägret<3 jag ska åka imorrn bitti till Norge och kommer hem 2 januari och jag kommer tyvärr inte kunna använda internet där så det blir ingen bloggning då men när jag kommer hem kommer jag lägga upp bilder från lägret<3 ha det så bra när jag är borta<3<3

Av Tuva Lantz - 25 december 2013 17:52

Hej! Här ska ni få lite bilder på det jag fick i julklapp(några av bilderna har vistas på bloggen innan)

Chai latte pulver och en Stålmannen kopp

Mjukisdress

Tofflor

Pyjamas byxor och ett linne till

Puder och mascara

Silvriga happy pluggs och en lite grej man kan lägga dom i

Shower gel som luktar mango

Presentkort på espressohouse för 100kr

Frida tidning

Glee box säsong 4

Den första the moral instruments boken

Present kort på hm för 250kr

Istället för en julklapp så gav mamma dom pengarna till Unicef så att jag har hjälp barn att få vaccin mot mässling och polio<3<3

One directions gamla film

En biografi om Harry styles

Fick detta av min bror<3

Av Tuva Lantz - 24 december 2013 20:20

Hej! Nu sitter jag här i soffan med lite chai latte i min nya kopp som jag fick i julklapp! Jag fick ett chai latte pulver som man blandar med varm mjölk och sen är det chai latte! Jag har på mig min mjukisdress och mina tofflor som jag också fick ikväll<3 imorrn kommer bilder på alla julklappar<3<3

Av Tuva Lantz - 24 december 2013 12:08

Hej! Idag är det julafton!! Imorse fick jag en tidning, en lite body gel från the body shop med doft av mango ikväll blir det lite mer presenter<3<3

Min juloutfitt
Klänning- hm
Tights- Ica
Knästrumpor- hm

Av Tuva Lantz - 23 december 2013 14:57

Hej! Idag har jag varit i stan med alva! Hon köpte en sista julklapp och så åt vi lite mat och köpte lite små grejer<3<3 jag fick hem mitt betyg idag också jag är verkligen jätte nöjd! Jag fick behålla mitt A i matten yeey! Men jag sänkte mig i typ två ämnen för jag har varit så mycket sjuk denna terminen, jag har varit borta en fjärdedel av terminen så jag är jätte nöjd<3 nu ska jag städa rummet och sen blir det iväg till några kompisar och ha lite uppesittarkväll<3

Av Tuva Lantz - 22 december 2013 14:53

Hej! Nu sitter jag med Majken i bio salongen och ska kolla på catching fire!!!

Av Tuva Lantz - 21 december 2013 17:26

Hej! Nu sitter jag och kollar på ravenswood det är värkligen en jätte bra serie! Det är en serie på sidan om pretty little liars<3 jag älskar verkligen serier! Jag kan typ kolla om en serie tio gånger utan att tröttna xD nu ska vi snart pynta granen i alla fall, såå mysigt! Då får man äntligen lite julkänsla här i huset<3<3

<3

Av Tuva Lantz - 21 december 2013 11:12

Hej! Här kommer bilder på presenterna jag fick av Majken. Den nya boken passar bra in i min samling<3;)

Presentation


Hej hej! Jag heter Tuva och jag är 14år gammal. På fritiden brukar jag titta på tv-serier, läsa, sjunga, dansa mm. På min blogg kommer jag skriva om lite allt möjligt så vill ni veta får ni läsa.
följ mig på instagram @tuvaloo

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards