Alla inlägg den 21 juni 2014

Av Tuva Lantz - 21 juni 2014 13:22

Hej! Idag började jag dagen med en timmes promenad och nu har jag duschat och tagit på mig sköna kläder och sitter i min säng och spelar The Sims 3, äter favorit snackset(äpple och choklad och lyssnar på min aaas grymma spellista!!! Jag satt en hel dag för att få ihop en bra spellista och det fick jag verkligen! Jag vill bara lyssna på den hela tiden om jag får välja haha<3<3

Av Tuva Lantz - 21 juni 2014 10:44

Hej! Igår hade jag jätte kul men jag tog inte så mycket bilder, ni får se dom jag tog<3 på förmiddagen var vi hos mormor och morfar och åt mat och spelade cubb, sen åkte vi hem och var hemma lite och sen gick vi och åt mat med några kompisfamiljer och sen på kvällen gick vi till kyrkan och spelade "the amazing race" vårar lag kom sist:D senare på kvällen dansade vi runt midsommarstången(en spade) och sedan plockade vi sju olika sorters blommor och sovde med dom under kudden fast tyvärr kommer jag inte ihåg vad jag drömde<3 justeja det var en jätte bra konsert i kyrkan också <3

Presentation


Hej hej! Jag heter Tuva och jag är 14år gammal. På fritiden brukar jag titta på tv-serier, läsa, sjunga, dansa mm. På min blogg kommer jag skriva om lite allt möjligt så vill ni veta får ni läsa.
följ mig på instagram @tuvaloo

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards